מחיקת רישום פלילי

מחיקת רישום פלילי

אנשים רבים נתקלים בסיטואציות שונות בחייהם בצורך להציג את הרישום הפלילי שלהם – כל זאת על מנת להוכיח את היותם ישרים וללא עבר פלילי. מחיקת רישום פלילי הפכה להיות לאחד המצרכים המבוקשים ביותר לרוב מכיוון שיותר ויותר בתי עסקים ומשרדים מבקשים לראות את העבר הפלילי שלך לפני שאתה נכנס לעבוד אצלם. אנו במשרד עורכי דין גולדשטיין מסוגלים להעריך את הסיכוי של מחיקת רישום פלילי, וכמובן לבצע עבורכם את כל מה שדרוש על מנת שתשיגו את המחיקה של אותו רישום בקלות ובמהירות – וללא עיכובים מיותרים. עורך דין פלילי מנוסה ומספיק מקצועי, יוכל להעריך עבורכם את הסיכוי של אישור המחיקה – וכיצד ניתן לבצע את הפעולה של מחיקת רישום פלילי .

החוק קובע כי עבירות שאינן מוגדרות כעבירות "פשע" יימחקו אוטומטית תוך 7 שנים מהיום שבו התחרש האירוע, במידה ומדובר בבן אדם שהיה קטין בעת האירוע המחיקה תתבצע תוך 5 שנים. מחיקת רישום פלילי יכולה להתבצע באופן אוטומטי או על ידי הגשה של בקשה מסודרת – אשר פורסת בפני השופט את המניעים לביטול הרישום הפלילי. ניתן לבצע מחיקת רישום פלילי גם אם לא עברה תקופת הזמן המצוינת למעלה – 5 שנים לבן אדם בוגרת ו-3 שנים לבן אדם שהיה קטין בעת האירוע.

אנו במשרד עורכי דין גולדשטיין טיפלנו בחלוף השנים בעשרות תיקים של רישומים פליליים, במידה ואתם רוצים לברר את הסיכוי של מחיקת רישום פלילי מכל סוג שהוא – אתם מוזמנים לפנות אל אחד הנציגים שלנו לשיחת ייעוץ חינם אשר תבהיר לכם את המצב שבו אתם נמצאים. הגשת בקשה עבור מחיקת רישום פלילי על ידי עורך דין פלילי מוסמך ומנוסה תגדיל את הסיכויים של הבקשה להתקבל ולצלוח את החנינה אותה אמור נשיא המדינה לאשר. כך שאם הינכם נמצאים בסיטואציה שבה אתם זקוקים לבצע מחיקת רישום פלילי על מנת להתקבל למקום עבודה או להמשיך בחיים עם עבר פלילי נקי – אנו במשרד עורכי דין גולדשטיין עומדים לרשותכם כל העת על מנת לבצע עבורכם מחיקת רישום פלילי בצורה פשוטה וקלה.
כאשר מגישים בקשה למחיקת רישום פלילי – ישנה אפשרות לדחות את הבקשה, לאשר את הבקשה או לקצר את תקופת הרישום. המעורבות של עורך דין פלילי בנעשה היא כמעט הכרחית על מנת להשיג את המטרה שהיא מחיקת רישום פלילי באופן מיידי. עד היום הגיעו אל משרדינו לקוחות רבים אשר ביקשו מאתנו לטפל להם בנושא של מחיקת רישום פלילי – ואחוזי ההצלחה שלנו מעידים על עצמם. איננו משלים את עצמנו, ומודעים לכך שלא כל רישום פלילי יכול להימחק – אך אנו מבטיחים לכם לעשות את המקסימום על מנת שתשיגו מחיקת רישום פלילי באופן מיידי, וכמובן כמה שיותר מהר על מנת שתוכלו להמשיך את חייכם באופן נורמאלי.
התקשר עכשיו